IMAGE Skincare

Az IMAGE Skincare

egy klinikai bőrápoló márka, mely forradalmasította termékeivel az szépségipar piacát. Alapítója egy kozmetikus aki saját vízióját valósította meg sebész férje segítségével az USA-ban.

Janna Ronert és Dr. Marc A. Ronert a cég megalapítása után saját labort hozott létre egy speciális kutató csapattal. Már ez nagy dolognak számít, mivel nagyon kevés márka engedheti meg magának ezeket a költség növelő beruházásokat. Manapság bér munka zajlik a kozmetikumok fejlesztésénél. Vannak központi laborok, akikkel leszerződnek a márkák és a rendelt termékeket legyártatják, majd mindenki a saját marketinges csapatával bevezeti és értékesíti termékeit a piacon. Lényeges különbségek vannak, pedig a cél mindig ugyanaz. Egészséges és fiatalos bőrkép. A célok tehát hasonlóak, de a hatóanyagok minősége és a bőrbe juttatási elve egyedi. Az IMAGE semmit nem bízott másokra. Mindent fontos folyamatot aprólékosan kidolgoztak és saját koncepciójukra építették, semmit nem engedtek ki a kezük közül. Különlegesen tiszta alapanyagok, innovatív fejlesztések és képzett szakemberek, akik kapcsolatot építenek a felhasználókkal a tudatos bőrápolás elérése érdekében.

image
image

Az IMAGE feladata

hogy olyan egyedi és különleges hordozórendszereket alkosson, amit eddig más még nem. Peeling szakembereik és bőrgyógyászaik így hatékonyabb munkát tudunk végezni és látható eredményeket képesek produkálni. A felhasználókkal ugyan többet szükséges kommunikálnunk és folyamatos kapcsolatot kell kiépítenünk mivel a termékek úgy mondd nincsenek „lebutítva” mint azoknál a márkáknál, akik képzett kapcsolattartók nélkül értékesítenek.

Gondolj csak bele!

Ha elmész egy üzletbe, ahol a polcról Te magad veszed le a választott terméket mi történik? Saját felelősséget vállalsz mert Te döntesz. Mi történik ha nem döntesz jól? Két opció lehetséges.

 

  1. Nem jól határozod meg az adott problémádat, így nem azt a terméket vásárolod meg amire szükséged lenne. Csalódott leszel és félre teszed aztán újra próbálkozolSok pénz és próbálkozások amik újabb és újabb csalódottsághoz vezetnek. Ezt az érzést pedig senki nem szereti.
  2. Felelősségre kívánod vonni a márkát mert úgy érzed nem azt kaptad amit a reklám ígért. Ez nehezebb út és általában nem is visz előre mivel a gyártók erre is felkészültek. Éppen ezért nem kockáztatnak nagyot és olyan krémeket helyeznek az értékesítési polcokra, amikkel nagy gondot nem tudsz okozni magadban.

Ezeket olvasva nem csodálkoznék, ha más szokásokat kialakítva egy tudatosabb szintre emelnéd bőrápolási rutinodat.

Ez lenne a cél!

Az IMAGE máshogy gondolkodik.

Lényeges szempont a termékek otthoni használata során, hogy egyszerűen alkalmazhatóak legyenek és hatékonyságukat tekintve pedig szemmel látható gyors eredményeket érhessünk el vele. Ezért olyan anyagokra és ezeket szállító hordozórendszerekre van szükség, amik a bőrben mélyebbre tudnak bejutni és optimális irányba tolják a működéséi folyamatait. A biztonság itt különösen fontos, hiszen ha nincs megfelelő képesítésed ezekről a termékekről akkor könnyen hibázhatsz. A forgalmazó úgy döntött ezt a márkát kizárólag szakemberek értékesíthetik hazánkban, a weben pedig csakis olyan termékeket forgalmaz amik használata önállóan is biztonságos.

Az IMAGE azt mondja, ha a termékek hatékonyak akkor a felhasználó elégedett lesz és megszeretni a márkát. A kölcsönös elégedettség pedig sikerhez vezet.

Ezt kitűzve célként, hatalmas erőfeszítések árán méltón érdemeltek ki számos szakmai díjat, melyek közül a legutóbbi a Kline & Company’s 2021 Professional Skin Care U.S jelentése alapján az USA-ban a „Spa és Szalon” kategóriában az ELSŐ számú VEZETŐ Professzionális bőrápolási márkája lett.

image

Sikert sikerre halmoztak

pusztán azért mert ráéreztek a piac igényeire és hűen követték azokat legújabb kutatásaikkal. Számukra nem az az elsődleges, hogy olcsó kozmetikumokon nagy hasznot keressenek, hanem, hogy olyan termékeket fejlesszenek ki amik használata során látványos eredményeket érhetnek el a felhasználók. A titok egy része a már említett hordozórendszerekben található. Ezekkel a rendszerekkel a bőr számára hasznos tápanyagokat megfelelő mélységbe tudjuk juttatni úgy, hogy az utaztatásuk (bőrben való felszívódás) során ne sérüljenek és minden hatóanyag a megfelelő helyre épül be.

Engem ez egy kicsit az űrkutatásra emlékeztet. Hordozórendszer például egy űrhajó, amiről leválnak különböző alkatrészek az utazás során és a cél, hogy az ember a Marsra érkezzen lehetőleg éppen és egészségesen. Esetünkben a hatóanyag az utazó és a innovációs fejlesztések során megalkotott szállítórendszerek dolga, hogy a megfelelő helyre sérülés mentesen juttassa el azokat.

Van még egy másik érdekes infóm is számodra!

Dr. Marc R. szenvedélyes kutatási a alapanyagokra is kiterjedtA világ legkülönlegesebb helyeit bejárva olyan növényeket keresettmelyek elvárásaiknak megfelelnek és igazi értéket képviselnek a bőrápolás minden területén. Ahhoz, hogy egy növényből a legjobbat hozzák ki nem mindegy a talaj, a víz és a levegő minősége. Minden növény mást kedvel. Egy rózsa a kertemből teljesen más információkat hordoz mint ami Hollandiába nő.

Este érdemes egy pillanatra belegondolni ezekbe a folyamatokba, amikor a lemosódat használod, vajon mennyi kutatásba, munkába és energiába került annak a terméknek a megalkotása amit éppen a kezedben tartasz.

A cég szlogenje az „Öregedj később”,de számos olyan esztétikai hibára kínál megoldást, ami nem közvetlen az öregedéssel kapcsolatos, hanem a bőr működési zavarait hivatott helyreállítaniPéldául foltos vagy pattanásos bőr, tág pórusok és természetesen az érzékeny, hajszáleres bőrök is ide tartoznak.

image

Számomra fontos, hogy olyan kozmetikumokat használjak otthon és szalonomban, amik nem károsak sem az egészségünkre, sem a környezetünkre. Tudom érdekesen hangzik, de hidd el sok olcsó töltőanyagot beleraknak a krémekbe. Éppen ezért érzem szükségét annak, hogy vendégeimet egy tudatos arcápolási irányba vezessem. Nagyon kedvelem az IMAGE gondolkodásában, hogy óriási hangsúlyt fektettek a környezetvédelemre. A termékek csomagolására nagy figyelmet fordítanak, minden termék doboza újrahasznosítható és még a festékanyaguk is lebomló, bőrbarát növényi alapanyagból készül. Termékeik parabén mentesek és természetesen állatokon nem tesztelték egyiket sem.

Egy peeling szakembernek különösen magas szakképesítéseken kell átmennie, melyet vizsgákkal egybe kötnek. Ezek után sem dőlhetünk hátra, hiszen naprakészen kell várnunk a vendégeket. Az IMAGE saját filozófiáját beleülteti szakembereibe és átformálja gondolkodásukat, hogy felhasználói a legjobbat kapják. Manapság ezek a szakemberek a szakma prémium munkáját képviselik. Magas minőség és tudatos bőrápolás megfizethető áron.

image